Piontek Piontek
604
BLOG

Michał Lorenc

Piontek Piontek Kultura Obserwuj notkę 8

Dawno już nie pisałem na blogu, bo wiele czasu zajęło mi czytanie wpisów innych blogerów (nie wszystkich) i za tę publicystykę bardzo dziękuję. Ważne to dla kogoś, kto żyje (fizycznie) daleko od Ojczyzny.

Tyle się w niej dzieje ... tak się zmienia... Mam nadzieję, że na lepsze ...

Michała Lorenca ceniłem za Jego muzykę, odkąd uświadamiał sobie człowiek znaczenie muzyki... ekspresji, uczuć ... Piękna muzyka ... tak jak muzyka Zbigniewa Preisera ...

Dzisiaj odsłuchałem wywiad z panem Michałem. Polecam go wszystkim. Mówi o swej najnowszej pracy kompozytorskiej do filmu "Jan Paweł II - szukałem was" (premiera 11 marca). Podziwiam tego człowieka, który otwarcie potrafi mówić o swej drodze wiary, o swej przeszłości, bolesnej, trudnej z której ciągle wychodzi dzięki wierze. Piękne świadectwo, za które bardzo dziękuję.

Piontek
O mnie Piontek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura